Índex del Fòrum de la XTEC
Condicions d'ús || Comentaris || XTEC || edu365
FAQFAQ  CercaCerca
NOVA UNITAT DIDACTICA

Índex del Fòrum de la XTEC -> Educació física
Tema anterior :: Tema següent  
Autor/a Missatge
aoliva

Registrat: 26 Set. 2005
Missatges: 17

MissatgePublicat: Dt. Gen. 10, 2006 10:37 pm    Assumpte: NOVA UNITAT DIDACTICA

Hola,
Una de les meves aficions es l'ilusionisme i voldria fer una unitat didàctica per incloure-la dins de l'educació física però no trobo la manera de fer-ho, no se com introduir-la, ni com justificar-la, etc.
Em podrieu ajudar?
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat
jobiol3

Registrat: 25 Oct. 2005
Missatges: 18

MissatgePublicat: Dc. Gen. 11, 2006 12:50 pm    Assumpte:

MMMM si no vaig equivocat, il.lusionisme es jocs de magia no? cartes, monedes, papers...Bé, suposo que en tot aixó hi deu entrar lo q és la coordinació oculo manual, gran tema de la educació física i inclós en multitud d´esports i jocs. Seria una bona manera de justificar-ho. Aprofita també per fer-ho al primer trimestre, ja q podries fer les classes a l´aula o al gimnàs si tens la sort de tindre´n i ja se sap que a l´hivern plou molt i a vegades no ss ben bé que fer un dia de pluja.

Ja posats, també pots interdisciplinar la unitat amb la plàstica, i podries fer que els alumnes es féssin el seu propi material de màgs, com un maletí per posar-ho tot que ben bé podria ser una capsa de sabates, i després altres com les cartes d ecolors, monedes fetes amb cartró, una bareta màgica...fins i tot els pots fer disfressar ( expressio corporal i dramatització ) i fer que fèssin una funció de cara al públic. una disfressa amb barret de harry poter i/o capa de roba.

mmm si vols ja per a rematar-ho al final que miren una pel.lícula de harry poter per a motivar-se un poc més, o al principi...

nosé...ja no tinc més idees Smile
Torna a dalt
aoliva

Registrat: 26 Set. 2005
Missatges: 17

MissatgePublicat: Dj. Gen. 12, 2006 1:08 pm    Assumpte:

Bones idees, gràcies.
Torna a dalt
Mostra missatges anteriors:   
Índex del Fòrum de la XTEC -> Educació física Totes les hores són GMT + 1 hora