| Tema anterior :: Tema següent |
| Autor/a |
Missatge |
aoliva
Registrat: 26 Set. 2005 Missatges: 17
|
Publicat: Dt. Gen. 10, 2006 10:37 pm Assumpte: NOVA UNITAT DIDACTICA |
|
|
Hola,
Una de les meves aficions es l'ilusionisme i voldria fer una unitat didàctica per incloure-la dins de l'educació física però no trobo la manera de fer-ho, no se com introduir-la, ni com justificar-la, etc.
Em podrieu ajudar? |
|
| Torna a dalt |
|
 |
jobiol3
Registrat: 25 Oct. 2005 Missatges: 18
|
Publicat: Dc. Gen. 11, 2006 12:50 pm Assumpte: |
|
|
MMMM si no vaig equivocat, il.lusionisme es jocs de magia no? cartes, monedes, papers...Bé, suposo que en tot aixó hi deu entrar lo q és la coordinació oculo manual, gran tema de la educació física i inclós en multitud d´esports i jocs. Seria una bona manera de justificar-ho. Aprofita també per fer-ho al primer trimestre, ja q podries fer les classes a l´aula o al gimnàs si tens la sort de tindre´n i ja se sap que a l´hivern plou molt i a vegades no ss ben bé que fer un dia de pluja.
Ja posats, també pots interdisciplinar la unitat amb la plàstica, i podries fer que els alumnes es féssin el seu propi material de màgs, com un maletí per posar-ho tot que ben bé podria ser una capsa de sabates, i després altres com les cartes d ecolors, monedes fetes amb cartró, una bareta màgica...fins i tot els pots fer disfressar ( expressio corporal i dramatització ) i fer que fèssin una funció de cara al públic. una disfressa amb barret de harry poter i/o capa de roba.
mmm si vols ja per a rematar-ho al final que miren una pel.lícula de harry poter per a motivar-se un poc més, o al principi...
nosé...ja no tinc més idees  |
|
| Torna a dalt |
|
 |
aoliva
Registrat: 26 Set. 2005 Missatges: 17
|
Publicat: Dj. Gen. 12, 2006 1:08 pm Assumpte: |
|
|
| Bones idees, gràcies. |