| Tema anterior :: Tema següent |
| Autor/a |
Missatge |
igarciad
Registrat: 26 Nov. 2010 Missatges: 5
|
Publicat: Dt. Abr. 17, 2012 9:32 pm Assumpte: En passo a Blogger?... perquè wordpress no funciona |
|
|
Hola! En sembla que treballar amb wordpress cada dia és més depriment. no sé si passar-me a blogger.
estic deixant de fer cose que li agraden als alumnes i a mi perquè cada vegada que intento copiar una html en la barra lateral per inserir un rellotge d'una pàgina que m'agrada (molt british) o el temps des d'una pàgina british o d'aquí, no hi ha manera que sorti.
L'última és una enquesta POLLDADDY que he vist que altres blocs ho han aconseguit i jo no hi ha manera
És un problema de:
a- que sóc inexperta i haig de fer cursests?
b- wordpress limita molt?
c-haig de demanar permís a xtec blocs perquè m´h0 penji?
Quina és la resposta correcte, o potser totes.
Perduneu pel rotllo, m'agrada molt els blocs i als meus alumnes també però és desesperant.
Adéu i gràcies  |
|
| Torna a dalt |
|
 |
aginard Site Admin

Registrat: 22 Set. 2005 Missatges: 25 Ubicació: L'H
|
Publicat: Dv. Abr. 20, 2012 12:22 pm Assumpte: |
|
|
Hola,
Els blocs admeten codi HTML, tot i que algunes etiquetes són filtrades automàticament per seguretat. Tenim previst relaxar aquestes restriccions, però les circumstàncies actuals ens dificulten molt fer canvis al servei de Blocs i la resolució d'aquest problema es retarda.
En el cas del Polldaddy, hem comprovat que sense el connector específic per a aquest servei no es poden incrustar continguts del Polldaddy en els blocs. No tenim previst afegir aquest connector, així que de moment no hi haurà la possibilitat d'incrustar aquest tipus de continguts.
Entenem la teva situació i el teu disgust. Som conscients de que el servei té diverses mancances però actualment no disposem de recursos per destinar-los a la millora i actualització d'aquest servei.
Salutacions,
Toni Ginard
Equip XTECBlocs |
|
| Torna a dalt |
|
 |
igarciad
Registrat: 26 Nov. 2010 Missatges: 5
|
Publicat: Ds. Abr. 21, 2012 8:36 pm Assumpte: |
|
|
Miraré si amb blogger puc fer més coses i linkar-lo amb xtec.
No obstant he comprovat que algun altre blog ha pogut penjar l'enquesta, com és el cas de l'anglès a l'Escola Splai.
Gràcies per la vostra resposta.
Adéu
 |
|
| Torna a dalt |
|
 |
|