Índex del Fòrum de la XTEC
Condicions d'ús || Comentaris || XTEC || edu365
FAQFAQ  CercaCerca
Problemes per enviar comentaris (PARAULA BROSSA)
Vés a pàgina Anterior  1, 2

Índex del Fòrum de la XTEC -> XTECBlocs
Tema anterior :: Tema següent  
Autor/a Missatge
oestal

Registrat: 22 Febr. 2009
Missatges: 15

MissatgePublicat: Dt. Oct. 11, 2011 12:19 pm    Assumpte:

Moltes gràcies per la resposta i per tot l'esforç realitzat envers aquest tema. Esperarem un parell de setmanes a veure si es soluciona.

Fins aviat i gràcies un altre cop,

Oscar del Estal
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat
vbalasch

Registrat: 15 Oct. 2011
Missatges: 1

MissatgePublicat: Ds. Oct. 15, 2011 6:24 pm    Assumpte: Problemes amb els comentaris del bloc. 15-10-11

Bona tarda,

He llegit el que us ha anat explicant l'Òscar del Estal, i a mi em passa exactament el mateix.

Tot i que, voldria afegir una coseta. Si algun company o companya de l'escola (que també té correu de l'xtec i bloc de xtec) m'envia un comentari al bloc, llavors el comentari m'arriba. En canvi els nens intenten enviar comentaris i els surt l'error que comentava l'Òscar. Algun nen/a després de provar-ho unes quantes vegades finalment ho aconsegueix.
I un altre detall que suposo que serà una tonteria... quan el bloc em funcionava bé (fins a principis de setembre) el símbol dels comentaris em sortia marcat de color vermell, ara quan m'arriba algun comentari és de color negre.

Si voleu fer una ullada... http://blocs.xtec.cat/blocoreigvbc/

Espero que ho pugueu arreglar aviat,

Moltes gràcies,

Verònica
Torna a dalt
aromeu12

Registrat: 18 Oct. 2011
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dt. Oct. 18, 2011 8:47 pm    Assumpte: problemes per enviar comentaris

Hola,

els alumnes de 6è de l'escola El Garrofer de Viladecans també tenen problemes per enviar comentaris als articles del seu bloc, des dels ordinadors de l'escola no poden i des de casa molts d'ells tampoc.

Araceli
Torna a dalt
fcasanel

Registrat: 03 Nov. 2010
Missatges: 110

MissatgePublicat: Dc. Oct. 19, 2011 12:13 pm    Assumpte:

Hola,

us comuniquem que aquest matí s'ha realitzat l'actualització del servei XTECBlocs que hauria de resoldre el problema de la "paraula de seguretat".

Agrairíem que ens confirméssiu si el problema ha quedat realment solucionat.

Moltes gràcies,

Fèlix
Equip Tècnic XTECBlocs
Torna a dalt
cromer23

Registrat: 23 Oct. 2007
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dt. Abr. 17, 2012 8:32 am    Assumpte:

Salutacions

Els/les alumnes de l'Escola Magraners de Lleida, tenen el mateix problema. De vegades, quan intenten enviar un comentari, segons quina paraula de seguretat surt (sobretot INVALID) no hi ha manera de que puguin enviar el comentari, cosa que frustra molt als alumnes i als mestres, ja que han de guardar el missatge en word, si no funciona tirar enrrera i "copiar i pegar".

El problema ja el tenim des de fa dies, i hem provat el mozilla i el internet explorer.

Moltes gràcies per adelantat.
Torna a dalt
mgrau226

Registrat: 27 Set. 2005
Missatges: 86
Ubicació: Esparreguera (Barcelona)

MissatgePublicat: Dv. Abr. 20, 2012 10:08 am    Assumpte:

Hola,
hem provat a posar un comentari al vostre bloc i ens ha funcionat correctament (seguidament l'hem esborrat). Si us torna a sorgir en problema ens aniria molt bé que ens passéssiu una captura de pantalla amb l'error o bé el text que us apareix.

Fins ara,
Mònica Grau
Equip xtecBlocs
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat Visita la pàgina web de l'autor/a
Mostra missatges anteriors:   
Índex del Fòrum de la XTEC -> XTECBlocs Totes les hores són GMT + 1 hora
Vés a pàgina Anterior  1, 2
Pàgina 2 de 2

Canvia a:  
No pots publicar temes nous en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum