| Tema anterior :: Tema següent |
| Autor/a |
Missatge |
mredon6
Registrat: 31 Oct. 2007 Missatges: 56 Ubicació: Nou Barris. Barcelona
|
Publicat: Dg. Des. 12, 2010 10:59 am Assumpte: Missatge d'error després de l'aturada per manteniment |
|
|
Hola.
Un cop restablert l'accés al Moodle després de l'aturada per manteniment de l'Àgora, em trobo amb que no puc entrar i em surt aquest missatge d'error:
ERROR: You need to create the directory /dades/docs/usu275 with web server write access
He de preocupar-me per resoldre-ho? O puc confiar en què les tasques de manteniment no estan del tot completades i encara hi ha problemes per accedir als serveis d'Àgora però es solucionaran sols?
Moltes gràcies per la vostra atenció _________________ Míriam |
|
| Torna a dalt |
|
 |
mredon6
Registrat: 31 Oct. 2007 Missatges: 56 Ubicació: Nou Barris. Barcelona
|
Publicat: Dg. Des. 12, 2010 11:15 am Assumpte: Problemes amb l'accés al moodle |
|
|
Al meu correu personal ha arribat aquest missatge. Tenen el mateix problema que jo per accedir al moodle:
Hola,
Soc l'administradora del moodle de la següent adreça agora.xtec.cat/iesjaumemimo/moodle, no puc accedir a cap espai de l'agora ja que no reconeix la meva adreça ni contrasenya. Em podries fer el favor de fer arribar aquest missatge al forum de problemes, ja que no puc accedir.
A mi m'apareix el següent missatge: ERROR: You need to create the directory /dades/docs/usu1069 with web server write access
Gràcies per tot,
Eugènia Alfonso
Departament de Comerç i Màrqueting
Institut Jaume Miró _________________ Míriam |
|
| Torna a dalt |
|
 |
rferna63

Registrat: 30 Oct. 2007 Missatges: 73
|
Publicat: Dg. Des. 12, 2010 5:57 pm Assumpte: |
|
|
Hola, per problemes amb ÀGORA, si us plau, feu servir el fòrum d'ells mateixos:
http://agora.xtec.cat/moodle/moodle/mod/forum/view.php?id=181
Per cert, posteriorment a l'aturada, el servidor de fitxers sembla que no està operatiu, de manera que caldrà esperar a dilluns a que els tècnics o solucionin. |
|
| Torna a dalt |
|
 |
|