| Tema anterior :: Tema següent |
| Autor/a |
Missatge |
xterol
Registrat: 14 Març 2007 Missatges: 3
|
Publicat: Dl. Oct. 01, 2007 11:49 am Assumpte: SORTIDES D'EDUCACIÓ FÍSICA |
|
|
HOLA GENT.
Sóc funcionari recent. Fins ara havia treballat a l'escola privada concertada i no tenia llibertat d'acció a l'hora de triar sortides relacionades amb la nostra àrea. Aquest any m'agradaria fer-ne alguna amb cada cicle de Primària. Podríeu passar alguna idea d'on anar? Havia pensat en el palau de Gel del FCB´, el Canal Olímpic de Castelldefels i el museu Olímpic de BCN. Alguna altra idea? Moltes gràcies. |
|
| Torna a dalt |
|
 |
mgregor9
Registrat: 30 Oct. 2005 Missatges: 3
|
Publicat: Dc. Oct. 17, 2007 5:19 pm Assumpte: sortides Ef |
|
|
Hola,
Hi ha moltes possibilitats de fer sortides d'EF.
Des d'anar a espais o entorns naturals de l'entorn proper de l'escola, poble, ciutat, ... com a instalacions esportives d'aquests mateixos. Però es clar és necessaria la col·laboració de la resta de mestr@es de l'escola...
També hi ha moltes empreses que ofereixen la possiblitat de realitzar diverses activitats esportives o físiqies. Davant les diferents propostes jo t'aconsello que vigilis amb els preus i sobretot amb el tema de la seguretat (superimprotant).
Activitats del CRP, el servei d'esports de l'Ajuntament, Federacions, etc.
Com ja he dit abans les possiblitats son molt àmplies.
Jo he anat amb l'escola al Canal Olímpic i molt bé. També he anat a la pista de gel del Barça, una experiència però difícil de controlar, activitat com a màxim de mig dia i difícil de organitzar activitats ja que hi ha diverses escoles al mateix temps i la tendència és deixar patinar els nens/es i prou.
També he anat a la platja i a les pistes d'atletisme de la ciutat.
Una altra opció és fer sortides interdisciplinars entre EF i altes àrees. així son més enriquidores i engrescadores pel claustre.
El que sí que és segur és que son sortides molt enriquidores i que valen la pena d'organitzar. Ànims!
Bé espero que el meu comentari et serveixi.
Si vols que comentem alguna cosa escriu-me.
mgregor9@xtec.cat
Montse |
|
| Torna a dalt |
|
 |
xterol
Registrat: 14 Març 2007 Missatges: 3
|
Publicat: Dt. Oct. 23, 2007 8:57 am Assumpte: |
|
|