| Tema anterior :: Tema següent |
| Autor/a |
Missatge |
aoliva
Registrat: 26 Set. 2005 Missatges: 17
|
Publicat: Dj. Jul. 12, 2007 1:09 am Assumpte: festival |
|
|
Ja ha acabat el curs, ara es suposa que ens podem relaxar per fi. Per això aprofito que teniu les neurones descansades per preguntar-vos per un tema per a mi molt pesat, el "festival" o festa de fi de curs.
Abans de tot dir que jo estic totalment en contra que els que encara fem aquesta pantomima siguin sempre els mef, de fet estic en contra de que la faci ningú perque crec que es una hist`ria del passat.
Ara bé, els que "per decret" ho hem de fer cada any es una angoixa pensar cada any coses per fer.
Per això us volia animar a que posesim tot el que em fet en aquest tema per aixi poder agafar idees i anar una mica més desahogats de feina quan arriba el ercer trimestre.
Que us sembla?
Jo porto molts anys fen aquesta tasca i alguna de les coses que hem fet es:
aeròbic, representacions de contes amb musica, taules de gimnàstica, histories de la e.f., de la musica, de les olimpiades, danses de catalunya, danses d'arreu, batuca, jocs del mon... i milers de coses més.
Poseu les vostres i aixi ens ajudarem uns als altres! |
|
| Torna a dalt |
|
 |
aoliva
|
Publicat: Dl. Set. 17, 2007 11:48 am Assumpte: |
|
|
| veig que a tothom us agrada mirar molt però no compartir, eh? |
|
| Torna a dalt |
|
 |
mobiols4
Registrat: 25 Oct. 2005 Missatges: 3
|
Publicat: Ds. Set. 22, 2007 11:01 am Assumpte: |
|
|
Hola! Bones la teva exposició sembla interessant. Realment es fa difícil d'haver de cohesionar una festa d'aquest tipus.
A mi sempre m'ha agradat i m'agrada ballar. Al principi com que era nova a l'escola no tenia cap problema, ja que les idees i les possibilitats per combinar eren infinites.
De fet aquesta festa és un petit "regal" que fan els alumnes als seus familiars, sota la nostra supervisió i ajuda.
Intento agrupar o si més no buscar un fil conductor per dur-les a terme.
Una temàtica pot ser: les cançons que surten a les BSO de pel·lícules (aquell any va funcionar molt bé)// un altre un repàs musical i dansaire dels estils de música sorgits al segle passat: samba, charleston, swing, pasdoble, rock & roll, disco, rap.// BSO de pel·lícules d'animació// un altre any ho vam fer basant-nos amb els ídols de la música: Prince, Madonna, Elvis, Michael Jackson.
Aquest any em pregunto però si amb la nova distribució horària donarà temps de preparar tot això amb cara i ulls...
urgell
 |
|
| Torna a dalt |
|
 |
jroca222

Registrat: 17 Oct. 2005 Missatges: 28 Ubicació: Tona, Osona
|
Publicat: Dj. Set. 27, 2007 6:40 pm Assumpte: |
|
|
Jo estic força en contra d'aquest tipus de festivals que busquen el lluïment de sobretot les alumnes més grans de l'escola imitant balls de la Britney Spears i similars. L'escola no és lloc per aquests balls "sexys", a l'escola no s'hi ha d'anar a fer balls comercials tipus "Rebelde" i altres sèries que donen mal exemple a la canalla, hem de partir de la premissa que tot i fer sisè com a molt tenen 12 anys i no és ni el moment ni el lloc de fer això.
A l'escola on estava ho feien i tenia molt èxit però jo em vaig negar a col·laborar en aquest espectacle que considero denigrant. Vam fer balls populars, cançons en anglès i algun ball conjunt amb els pares però coses que es fan a l'escola i no de cara a la galeria, finalment va tenir èxit i crec que ha quedat així.
Salut _________________ Bloc personal "Diari MEF, MEF a diari": http://diarimef.blogspot.com
"Educació Física, no gimnàstica!" 8 anys a Internet. http://www.xtec.cat/~jroca222
Visita el Fòrum MEF |
|
| Torna a dalt |
|
 |
aoliva
|
Publicat: Dv. Oct. 26, 2007 3:31 pm Assumpte: |
|
|
Bé, jo també estic en contra d'aquestes manifestacions,però no comparteixo les teves opinions. Aquestes coses es fan per "promocionar l'escola de cara als pares i algun que altre que vingui a veure-ho. Jo crec que l'escola s'ha de promocionar amb la feina que es fa dia a dia i no amb aquests esdeveniments, però així estem...
Dic això perque jo treballo a la concertada i la possibilitat de negar-me com tu a fer una feina em comportaria seriosos problemes.
Pel que fa als "perques" jo no crec que ningú obligui a fer balls "sexys" ja que com he dit abans la temàtica la pots posar tu i hi han prous com per fer cada anys sense fer coses de balls tipus els que dius.
Un altra cosa es fer-lo cada any durant 20 anys com es el meu cas ja que les idees s'esgoten i al veure que ni ho treuen ni em relleven se't treuen eles ganes i s'esgoten les idees. |
|
| Torna a dalt |
|
 |
|