| Tema anterior :: Tema següent |
| Autor/a |
Missatge |
mmustien

Registrat: 29 Set. 2005 Missatges: 37 Ubicació: IES Sant Just Desvern
|
Publicat: Dj. Març 30, 2006 12:33 pm Assumpte: Terme "Blog" en català per a la versió 1.6 |
|
|
Hi ha oberta aquesta consulta al curs "Moodle en català". En Carles Bellver demana opinions per tal de traduir el terme "Blog" en la versió 1.6. Argumenta:
a) Bloc. Avantatge: és la traducció oficial del Termcat. Inconvenient: en Moodle ja hi ha una altra cosa que és diu 'bloc' i ens podem confondre.
b) Blog. Avantatge: ho entendrà tothom. Inconvenient: en anglès, sense traduir.
c) Diari. Avantatge: també s'entén. Inconvenient: hi hauria algun perill de confusió amb els antics 'diaris' de Moodle, tot i que hagin desaparegut en les darreres versions?
d) Bitàcola. Avantatge: també s'entén. Inconvenient: no és la traducció oficial.
Endavant amb les vostres opinions!!!
Àngels |
|
| Torna a dalt |
|
 |
jsarda
Registrat: 26 Set. 2005 Missatges: 104
|
Publicat: Dc. Abr. 26, 2006 8:07 pm Assumpte: |
|
|
Hola,
veig que la gent no s'atreveix a opinar, així que trencaré jo el gel, jajaja.
be per mi crec que el millor terme és el blog. estic d'acord en que es un terme anglés, però en un món glovalitzat com ara tenim, crec que fer altres invents per mantenir la llengua pura, es anar contra la societat. per tant no tindria cap dubte en que la millor opció, és:
blog _________________ Josep M
josep67es[arroba]hotmail.com
http://phobos.xtec.cat/jsarda |
|
| Torna a dalt |
|
 |
mcasell2
Registrat: 03 Oct. 2005 Missatges: 37
|
Publicat: Dt. Març 20, 2007 5:28 pm Assumpte: a mi m'agrada bloc |
|
|
| Penso que la traducció hauria de ser bloc, què millor si serveix per escriure-hi com un bloc? A mi no m'agrada anar agafant paraules de l'anglès i en aquest cas veig molt clara la traducció i la finalitat. Em fa l'efecte que no es confondrà amb els blocs del moodle ja que estan en un context diferent i l'adreça no pot portar a confusió! Vaja, és la meva opinió! |
|
| Torna a dalt |
|
 |
aadroer
Registrat: 10 Març 2006 Missatges: 4
|
Publicat: Dc. Març 21, 2007 10:57 am Assumpte: |
|
|
Jo també penso que blog és la millor. Ja sé que ve de l'anglès però i què passa amb internet, web, hub, i un llarg etcètera, yambé són paraules angleses.
Albert |
|
| Torna a dalt |
|
 |
|