| Tema anterior :: Tema següent |
| Autor/a |
Missatge |
psala4
Registrat: 28 Nov. 2007 Missatges: 1
|
Publicat: Dc. Nov. 28, 2007 10:22 am Assumpte: (Aula I-P) Powerpoint presentació al claustre |
|
|
| Hola sóc Pau Sala i ja fa un any que hem posat en marxa l'aula de ciències a l'escola. Vaig assistir asl curs de formació amb Núria Alsina a l'escola Arjau i ara vaig al curs d'acompanyament. Però fa un any ens van proporcionar un powerpoint per presentar al claustre sobre l'aula de ciències i ara no el se trobar. Em podrieu indicar quin és el lloc exacte per baixar.me'l des del CDEC |
|
| Torna a dalt |
|
 |
jchivite
Registrat: 23 Gen. 2006 Missatges: 71
|
Publicat: Dl. Des. 17, 2007 9:47 am Assumpte: Power de presentació Aula de Ciències |
|
|
Hola Pau,
perdona el retard en la resposta, però es que han hagut canvis en la web i volia donar-te el lloc definitiu.
Concretament el power de presentació que menciones està a la següent adreça: http://www.xtec.net/cdec/actuals/pagines/caract.htm
dintre de L’AULA DE CIÈNCIES AMB SUPORT TIC A LES ESCOLES D’EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA.
Ara aquest lloc hi es a la web principal del CDECT al botó Aula de Ciències amb suport Tic d'infantil i primària i dintre del link Característiques de l'Aula de Ciències amb suport TIC a Infantil i Primària.
Salutacions
Jesús (CDECT) |
|
| Torna a dalt |
|
 |
|