Índex del Fòrum de la XTEC
Condicions d'ús || Comentaris || XTEC || edu365
FAQFAQ  CercaCerca
(Aula I-P) Powerpoint presentació al claustre

Índex del Fòrum de la XTEC -> Aula TIC de ciències
Tema anterior :: Tema següent  
Autor/a Missatge
psala4

Registrat: 28 Nov. 2007
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dc. Nov. 28, 2007 10:22 am    Assumpte: (Aula I-P) Powerpoint presentació al claustre

Hola sóc Pau Sala i ja fa un any que hem posat en marxa l'aula de ciències a l'escola. Vaig assistir asl curs de formació amb Núria Alsina a l'escola Arjau i ara vaig al curs d'acompanyament. Però fa un any ens van proporcionar un powerpoint per presentar al claustre sobre l'aula de ciències i ara no el se trobar. Em podrieu indicar quin és el lloc exacte per baixar.me'l des del CDEC
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat
jchivite

Registrat: 23 Gen. 2006
Missatges: 71

MissatgePublicat: Dl. Des. 17, 2007 9:47 am    Assumpte: Power de presentació Aula de Ciències

Hola Pau,

perdona el retard en la resposta, però es que han hagut canvis en la web i volia donar-te el lloc definitiu.
Concretament el power de presentació que menciones està a la següent adreça: http://www.xtec.net/cdec/actuals/pagines/caract.htm
dintre de L’AULA DE CIÈNCIES AMB SUPORT TIC A LES ESCOLES D’EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA.
Ara aquest lloc hi es a la web principal del CDECT al botó Aula de Ciències amb suport Tic d'infantil i primària i dintre del link Característiques de l'Aula de Ciències amb suport TIC a Infantil i Primària.

Salutacions

Jesús (CDECT)
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat
Mostra missatges anteriors:   
Índex del Fòrum de la XTEC -> Aula TIC de ciències Totes les hores són GMT + 1 hora
Pàgina 1 de 1

Canvia a:  
No pots publicar temes nous en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum