| Tema anterior :: Tema següent |
| Autor/a |
Missatge |
avines

Registrat: 30 Oct. 2007 Missatges: 12
|
Publicat: Dc. Oct. 31, 2007 1:22 pm Assumpte: personalitzar aparença de l'opció XTEC |
|
|
No trobo les capçaleres precarregades. Com les puc veure i utilitzar? No puc canviar el color de tot? Només puc canviar els títols i subtítols?
Araceli |
|
| Torna a dalt |
|
 |
mescoi

Registrat: 26 Set. 2005 Missatges: 107
|
Publicat: Dc. Oct. 31, 2007 10:50 pm Assumpte: |
|
|
Per canviar imatges de la capçalera has de pujar-te primer una imatge al bloc. Agafes l'enllaç de la imatge i el poses, i llavors et canvia automàticament la capçalera.
Em sembla que per canviar colors cal que posis el codi del color que desitgis. _________________ Montse Escoi i Martínez
Argentona |
|
| Torna a dalt |
|
 |
avines

|
Publicat: Dc. Oct. 31, 2007 11:33 pm Assumpte: |
|
|
Gràcies, potser acabaré posant una imatge del tot nova, però volia veure les imatges precarregades, per si alguna estava bé i m'estalviava feina,
i no sé trobar on he de clicar perquè m'apareguin.
Araceli |
|
| Torna a dalt |
|
 |
mescoi

|
Publicat: Dj. Nov. 01, 2007 3:39 pm Assumpte: |
|
|
La plantilla Xtec no porta més imatges de prova. _________________ Montse Escoi i Martínez
Argentona |
|
| Torna a dalt |
|
 |
avines

|
Publicat: Dj. Nov. 01, 2007 9:54 pm Assumpte: |
|
|
Gràcies per respondre'm!!
No vull ser pesada, però llavors és que el que expliquen a l'ajuda no és cert:
http://blocs.xtec.cat/index.php?a=help
En aquest pàgina (a la pregunta personalitzar capçaleres) apareix un desplegable amb capçaleres configurades que pots triar i a més pots triar fer-te'n una al teu gust. |
|
| Torna a dalt |
|
 |
mescoi

|
Publicat: Dj. Nov. 01, 2007 10:20 pm Assumpte: |
|
|
En alguna plantilla pots canviar la capçalera triant altres imatges. Però la plantilla Xtec has de pujar-te la imatge abans. Ves provant les diferents plantilles i veuràs les seves possibilitats. _________________ Montse Escoi i Martínez
Argentona |
|
| Torna a dalt |
|
 |
avines

|
Publicat: Ds. Nov. 03, 2007 10:51 am Assumpte: |
|
|
Finalment he passat de l'opció xtec i m'he quedat amb WordPress on és molt fàcil canviar els colors del títol i de la capçalera i passo d'imatges precreades que no es troben per enlloc.
Gràcies |
|
| Torna a dalt |
|
 |
|