| Tema anterior :: Tema següent |
| Autor/a |
Missatge |
ecamach2
Registrat: 04 Set. 2007 Missatges: 2
|
Publicat: Dt. Set. 04, 2007 10:09 am Assumpte: Psicomotricitat a P4 |
|
|
Hola! aquest any m'ha tocat tambe anar fins a p4 a fer sessions de psico i realment vaig una mica peix.... un cop de mà? Tambe anire per cicle inicial que ja ho tinc mes per mà però bones idees i consells sempre van be ,. oi?
Gracies !!
Benvinguts al curs 07-08........ |
|
| Torna a dalt |
|
 |
jvidal19
Registrat: 07 Set. 2007 Missatges: 1
|
Publicat: Dv. Set. 07, 2007 10:44 am Assumpte: |
|
|
Bon dia, Veig que dius que t'ha tocat baixar fins a P4 a fer psico amb poques ganes; solament dir-te que mires bé les instruccions de l'inici de curs. Si vas per Ed Física solament incideixes a Primària.
Bon curs |
|
| Torna a dalt |
|
 |
ecamach2
Registrat: 04 Set. 2007 Missatges: 2
|
Publicat: Dc. Set. 12, 2007 8:31 am Assumpte: |
|
|
hola! si si ja ho se, fa anys que estic a l'escola i aquest any va aixi, som una escola molt gran i no arribem amb la plantilla que tenim , aixi que algu ha de fer alguna cosa que no toca -..... |
|
| Torna a dalt |
|
 |
aoliva
Registrat: 26 Set. 2005 Missatges: 17
|
Publicat: Dl. Set. 17, 2007 11:49 am Assumpte: |
|
|
| Pots mirar a les pàgines de xtec buscant psicomotricitat. Hi han coses força interesants. Sort! |
|
| Torna a dalt |
|
 |
cromer23
Registrat: 23 Oct. 2007 Missatges: 3
|
Publicat: Dt. Oct. 23, 2007 11:18 am Assumpte: |
|
|
La psicomotricitat no es obligatoria de donar, i no poden obligar al professor d'Educació Física a fer-la, però crec que dona força cohesió a l'escola que ho faci. A part, qui millor que ell per fer-la????
Com han dit, per internet hi ha moltes coses. A part, podeu anar a llibreries, que segur que tenen coses. |
|
| Torna a dalt |
|
 |
|