Índex del Fòrum de la XTEC
Condicions d'ús || Comentaris || XTEC || edu365
FAQFAQ  CercaCerca
consultes diverses

Índex del Fòrum de la XTEC -> Música
Tema anterior :: Tema següent  
Autor/a Missatge
mgarc100

Registrat: 10 Oct. 2005
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dl. Oct. 10, 2005 5:46 pm    Assumpte: consultes diverses

Hola a tots i totes.
Tinc un problema com gairebé tots i m'agradaria que algú em pogués ajudar. Segur que la Cristina, la moderadora, em podrà orientar.

En el meu institut hi ha aula de música, però el material i recursos que tinc són insuficients. Hi vaig arribar l'any passat i em van donar com a cosa molt extraordinària 600€ després d'haver presentat un pressupost superior.
Enguany torno a estar en les mateixes: el pressupost del departament d'expressió (Educació Física, Visual i Plàstica i Música) és de 600€, no arriba.
Em diuen que els diners són els que toquen per llei, però se'm fa difícil creure'm que amb 600 € hem de passar aquestes tres àrees: material, fotocòpies, etc... (fins i tot si hem de canviar el pany de la porta de l'aula de música, ha de sortir d'aquest pressupost!!!)

M'agradaria saber totes les possibilitats per aconseguir diners o material. D'ensenyament o de qui sigui.

Moltes gràcies.

Mª José
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat
cfuertes

Registrat: 19 Set. 2005
Missatges: 20

MissatgePublicat: Dv. Oct. 14, 2005 7:04 pm    Assumpte:

Hola,
aconseguir diners no és fàcil, però algunes víes que pots intentar a més d'adreçar-te al teu equip directiu són:
A l'AMPA del centre, els pares acostumen a ser receptius
A les editorials, si fas servir llibre de text i comentes qeu canviaràs de llibre et fan ofertes que es poden plasmar en material educatiu.
Al Departament d'Educació presenten un projecte innovador al darrere del material.
Et recomano fer sempre les peticions per escrit i si cal més d'un cop, fer-les més d'un cop.
Personalment, aquesta vía m'ha funcionat en més d'un cas per aconseguir material per l'aula de música.
Salutacions cordials,
yvallve

Registrat: 18 Oct. 2005
Missatges: 9

MissatgePublicat: Dt. Oct. 18, 2005 12:15 pm    Assumpte: material de música

Quina sort tenir 600€ per material, a primària (concretament a la meva escola) això seria un somni. Per tant, si tens aquests diners aprofita'ls bé, jo intentaria anar esgarrapant aquí i allà a les editorials que venen material de música. Quan jo he aconseguit quelcom de diners (l'any que n'hi ha per música) intento comprar el més barat per poder tenir més d'un instrument (normalment de percussió, plaques ja ni pensaments!) Fa nou anys que espero un pany per l'armari dels instruments i prefereixo gastar els diners en alguns instruments per la classe de música... Em resigno però enguany em faré pesada i demanaré material al Departament. No s'ha de perdre l'esperança...
Enhorabona pels 600€!!!!

Yolanda Vallvé
Torna a dalt
rroca1

Registrat: 26 Set. 2005
Missatges: 89

MissatgePublicat: Ds. Oct. 22, 2005 1:49 pm    Assumpte: Diners i recursos...

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad i tenir sort!
Torna a dalt
jgodoy

Registrat: 28 Oct. 2005
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dv. Oct. 28, 2005 6:02 am    Assumpte: Material aula de música

Des de l'AEMCAT estem demanant que es busqui algun sistema de dotació de material per a les escoles i instituts, però encara no hem aconseguit res.
De totes maneres, una de les vies que s'ha de fer servir és la de demanar el material mitjançant l'equip directiu i inspecció, als Serveis Territorials.
Cada any, a mitjans novembre o principis desembre, els inspectors demanen als equips directius que facin una llista de material que necessiten. Normalment s'hi posen taules, cadires, pissarres... En aquesta llista també hi poden incloure els instruments musicals.
Aquest sistema de dotacions funciona. El problema rau en que com som pocs que demanem instruments, no tenen prou volum per fer una oferta de compra important.
Espero que aquesta informació us sigui d'utilitat.

Josep Maria Godoy i Tomàs (Jotxin)
AEMCAT
Torna a dalt
jmatamo2

Registrat: 26 Set. 2005
Missatges: 7

MissatgePublicat: Dg. Des. 03, 2006 12:25 pm    Assumpte: Fons de finançament

No és per posar les dents llargues. Pot ampliar les fons de provisió.
Fa un parell de setmanes, el meu CEIP va rebre en cessió instruments musicals per valor de 1700 euros del Consell Comarcal del Montsià.
Tots els centres de primària de la comarca, en funció de la quantitat d'alumnes, professorat i línies, van rebre una dotació d'instruments prèviament escollits per responsables del centre.
Pot ser un exemple a seguir per altres Consells Comarcals.
http://www.xtec.net/ceip-jbserra-alcanar
Torna a dalt
svalls22

Registrat: 24 Oct. 2005
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dj. Gen. 25, 2007 12:54 am    Assumpte: Material música

Hola a tothom,

Pel que fa al tema del material, jo vaig sol·licitar el curs passat material de música, i em van fer arribar un lot força complert de petita percussió orff, que juntament amb el que ja tenia em permet muntar conjunt instrumental amb els alumnes.

També pot ser una via.

Sergi
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat Envia un correu Visita la pàgina web de l'autor/a
Mostra missatges anteriors:   
Índex del Fòrum de la XTEC -> Música Totes les hores són GMT + 1 hora
Pàgina 1 de 1

Canvia a:  
No pots publicar temes nous en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum