| Tema anterior :: Tema següent |
| Autor/a |
Missatge |
jobiol3
Registrat: 25 Oct. 2005 Missatges: 18
|
Publicat: Dc. Gen. 11, 2006 12:39 pm Assumpte: BADMINTON |
|
|
HOla nois i noies. Bueno, este segon trimestre vull fer una unitat a cicle superio sobre badminton, cosa q no he fet mai. Algu em pot dir algun lloc interesant web per treure´n informació? unitats, activitats, avaluació, idees..etc etc
graccie!
Per cert, ja que estem tambe vos dic que vull probar aquest curs o elvinent, encara ho haig de decidir, una unitat sobre escacs? algu en sap algo o l´ha feta mai? idees...
graccie x 2 |
|
| Torna a dalt |
|
 |
jobiol3
|
Publicat: Dc. Gen. 18, 2006 12:06 pm Assumpte: |
|
|
podeu contestar, no?? 46 persones q han llegit lo missatge i no tinc ancara ningu q sapigue algo de badminton....aixi va el mon! jejeje
salutacions |
|
| Torna a dalt |
|
 |
jcastel1
Registrat: 01 Gen. 2006 Missatges: 4
|
Publicat: Dv. Gen. 20, 2006 8:42 pm Assumpte: coses sobre badminton |
|
|
| jo el que vaig fer per obtenir informació va ser utilitzar el google. De totes formes aviat penjare una webquest que estin elaborant per treballar-ho al primer cicle de la eso. Ja t'ho faré saber |
|
| Torna a dalt |
|
 |
ealvare3
Registrat: 26 Set. 2005 Missatges: 100
|
Publicat: Dv. Gen. 20, 2006 10:29 pm Assumpte: |
|
|
Hola,
sobre el tema dels escacs hi ha un material didàctic que trobo que està molt bé.
Són dos llibres titulats Escacs per a tothom 1 i 2. Els autors són Jordi Prió, Ramon Torra i Imma Farré. Estan publicats per l'editorial balagium. La web és:
www.balagium.com
Hi ha un munt d'activitats, explicacions i dibuixos.
Em consta que a Terrassa es fa servir a diferents IES en algun crèdit i també a Primària.
Adéu |
|
| Torna a dalt |
|
 |
jcastel1
Registrat: 01 Gen. 2006 Missatges: 4
|
Publicat: Dt. Gen. 24, 2006 1:32 pm Assumpte: webquest badminton |
|
|
a la meva pàgina web, que coincideix amb la del meu departament a l'ies, a l'apartat alumnes, i dins d'aquest el d¡esports, hi veuràs un enllaç de badminton que porta a la webquest. No està totalment acabada però l'he penjat per poder probar amb els alumnes el seu funcionament. Falten les qüestions d'avaluació i altres.
Anirà bé que em diguis que et sembla
Salutacions Batiste |
|
| Torna a dalt |
|
 |
jobiol3
|
Publicat: Dt. Març 14, 2006 11:43 am Assumpte: |
|
|
He provat el badminton , estic a punt d´acabar la unitat, i no em convenç gens ni mica. Depen massa de la meteorologia i el joc eb si el trobo poc dinàmic. Lany q be provaré de fer tennis adaptat amb raquetes de platja, pales de platja. A vere q tal.
salutacions |
|
| Torna a dalt |
|
 |
mgregor9
Registrat: 30 Oct. 2005 Missatges: 3
|
Publicat: Dv. Jul. 21, 2006 5:43 pm Assumpte: UP badminton Federació |
|
|
Hola company,
Jo he treballat el badminton aq any a cicle superior. Ha agradat molt i ha estat una unitat que ha tingut èxit. Sobretot pel fet que és diferent, noveós i que gairebé tots i totes parteixen de la mateixa experiència o base.
Al finalitzar la unitat vaig entrar en contacte amb la Federació Catalana de Bàdminton, per informar-me de més i tal de cara l'any que bé. Ells hem van oferir molts recursos i han estat molt amables.
Et recomano que et posis en contacte amb ells per a la teva tasca docent respecte respecte el Bàdminton, ningú millor que ells per assesorar-te.
Espero que la informació et sigui de profit.
Records i molts ànims vers una tasca ben feta!!!!
Si necessites quelcom fes-m'ho saber.
Montse |
|
| Torna a dalt |
|
 |
jcunill3
Registrat: 12 Juny 2007 Missatges: 1
|
Publicat: Dt. Juny 12, 2007 3:45 pm Assumpte: |
|
|
lloc on trobar material de bàdminton: la federació espanyola l'any passat i aquest ha fet una campanya: vuela con el badminton. On et dóna material, força bo i nombrós. Vasn enviar cartes a tots els centres. Cal llegir la informació!!! i comprometres una mica.
El bàdminton si vols el pots treballar al CI només cal adaptar-ho. Per cert prova-Ho amb globus, veura`s què passa. I la millor època potsewr no és el 2n trimestre, el temps potser no és el millor. prova-ho a final de curs. ja em diràs algo |
|
| Torna a dalt |
|
 |
|