Índex del Fòrum de la XTEC
Condicions d'ús || Comentaris || XTEC || edu365
FAQFAQ  CercaCerca
Segon nivell concreció Educació Física Batxillerat

Índex del Fòrum de la XTEC -> Educació física
Tema anterior :: Tema següent  
Autor/a Missatge
cferna23

Registrat: 13 Set. 2006
Missatges: 9

MissatgePublicat: Dc. Set. 13, 2006 9:07 pm    Assumpte: Segon nivell concreció Educació Física Batxillerat

Benvolguts companys,

Es busca Segon Nivell de Concreció d’Educació Física de Batxillerat, amb la inteció de desenvolupar la programació de la matèria d’educació física al nostre centre, IES Montsoriu d’Arbúcies.

Recompensa: Under construction.

e-mail de contacte: cferna23@xtec.cat

No deixeu de visitar la meva web:

http://www.xtec.es/~cferna23/

Algun dia l’actualitzaré…

Moltes gràcies,
Cristóbal Fernández Benítez.
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat Envia un correu Visita la pàgina web de l'autor/a
cferna23

MissatgePublicat: Dc. Set. 13, 2006 9:18 pm    Assumpte: Petita rectificació

On deia "benvolguts companys," volia dir també "benvolgudes companyes" Embarassed
Demano disculpes pel mal començament Embarassed Embarassed Embarassed , tot esperant que us animeu i em passeu la informació.
Tinc un bon desenvolupament del Segon nivell de l'ESO dels continguts que treballem a l'IES Montsoriu i el puc passar en format WORD, de gratis.
Una abraçada a tots i TOTES Confused
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat Envia un correu Visita la pàgina web de l'autor/a
cferna23

MissatgePublicat: Dg. Set. 17, 2006 1:10 pm    Assumpte: M'animo per veure si tin sort

No moltes notícies noves...
De moment vaig deixant que esclafeu, que busqueu als vostres ordinadors i que participeu...
Laughing

Segurament després de la primera setmana de curs algunes de vosaltres ja us haureu posat les piles. Shocked

Ánims i a enviar segons nivells a mansalva!!!!
Torna a dalt
cferna23

MissatgePublicat: Dv. Set. 29, 2006 8:20 pm    Assumpte: Un poquito de por favor

Jarrr!!!

Noi i noies participeu Sad
Question Question Question
Si més no, domeu-me pistes de material per consultar...

Thanks again!! Confused
Torna a dalt
cferna23

MissatgePublicat: Dl. Nov. 13, 2006 9:57 am    Assumpte:

Sí pero,... Qué hay alguien más?

El saben aquel que diu... Eugenio.

Bé, he passat ja fa un temps a una segona fase de recerca d'aquesta informació. Directament he enviat una e-mail a alguns instituts i al COPLEFC, amb un resultat força pobre fins el moment.

Força pobre vol dir O respostes.

Sabeu si hi ha algun altre punt de trobada a la xarxa per trobar aquesta informació??? o,o,o,o,o, (efecto del Eco)

Salutacions a mi mateix, que de tant en tant llegeixo aquest post i a qualsevol altre èsser humà que es digni a baixar per aquests mons.

Salut i força!!! Rolling Eyes
Torna a dalt
cferna23

MissatgePublicat: Dg. Des. 24, 2006 10:39 am    Assumpte:

bon Nadal a tothom!!!

Segurament esteu molt ocupats amb els preparatius nadalencs.
Jo he demanat al pare Noel, els reis d'orient, al tió i fins i tot a alguns membres de les màfies romaneses i russes un segon nivell de concreció pels meus alumnes de batxillerat.

De moment em sembla que només em portaran carbó... Crying or Very sad

Veig que el forum no m'està servint de gaire res per a aquest objectiu...

Evil or Very Mad Twisted Evil Razz Mad Embarassed Rolling Eyes Wink Laughing Surprised Sad Smile Very Happy Question Question Mr. Green Idea Confused Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Cool Confused Shocked Very Happy Smile Sad Surprised
Torna a dalt
Mostra missatges anteriors:   
Índex del Fòrum de la XTEC -> Educació física Totes les hores són GMT + 1 hora
Pàgina 1 de 1

Canvia a:  
No pots publicar temes nous en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum