Índex del Fòrum de la XTEC
Condicions d'ús || Comentaris || XTEC || edu365
FAQFAQ  CercaCerca
graelles avaluació

Índex del Fòrum de la XTEC -> Educació física
Tema anterior :: Tema següent  
Autor/a Missatge
fcortes4

Registrat: 26 Set. 2005
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dj. Set. 29, 2005 8:14 am    Assumpte: graelles avaluació

Voldria tenir diferents tipus de graelles per tal d'avaluar als nens i nenes de primaria i en concret per l'àrea d'educació física
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat
mpascu57

Registrat: 30 Set. 2005
Missatges: 8

MissatgePublicat: Dv. Set. 30, 2005 12:29 pm    Assumpte: PROVES DE CONDICIÓ FÍSICA

A la pàgina de l'escola Pau Vila de Parets del Vallès, a l'apartat d'Educació Física, tens explicacions per tal de passar proves per determinar la condició física dels alumnes (CICLE SUPERIOR). La pàgina és http://www.xtec.es/ceip-patronat-pau-vila/educaciofisica.htm .

Espero que et serveixi...
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat Visita la pàgina web de l'autor/a
jdiaz124

Registrat: 06 Oct. 2005

MissatgePublicat: Dj. Oct. 06, 2005 7:56 pm    Assumpte: Re: graelles avaluació

fcortes4 escrigué:
Voldria tenir diferents tipus de graelles per tal d'avaluar als nens i nenes de primaria i en concret per l'àrea d'educació física

Et recomano la lectura del llibre de recient publicació "la evaluación formativa como instrumento de aprendizaje en Educación Física" de Jordi Díaz Lucea, publicat per Inde.
Torna a dalt
eferna72

Registrat: 19 Oct. 2005

MissatgePublicat: Dc. Oct. 19, 2005 11:27 pm    Assumpte:

Sembla interessant aquest llibre tant recient. Saps si el puc aconseguir en la llibreria Abacus de l'Autònoma? Té graelles d'exemple de com avaluar la capacitat anaerobica a cicle superior? Jo també estic molt interessada en el tema.

Gràcies a tots els companys i companyes d'aquest foro. Saludos!!!
Torna a dalt
mortigo2

Registrat: 19 Oct. 2005

MissatgePublicat: Dc. Oct. 19, 2005 11:39 pm    Assumpte:

Hola companya i companys!

Em sembla que aquest llibre no està encara a l'ABACUS de l'Autònoma, i és estrany perquè allà acostumen a portar-los tots. De totes maneres, sé que el podrem trobar al catàleg de l'INDE, serà que és massa recient.

Suposo que sí que tindrà les graelles que t'interessen, normalment té documents molt interessants. Sobretot els llibres d'UDs de secundària. A veure quan s'anima a treure alguna nova.

Per cert, heu visitat el seu espai web?

Apale, ànims a tots i totes!
Torna a dalt
jcastel1

Registrat: 01 Gen. 2006
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dg. Gen. 01, 2006 1:00 pm    Assumpte: avaluacio

jo he utilitzat un llibre de la editorial paidotribo que es diu "la evaluacions informatizada". Conte un cd amb fulls exel preparats aper treballar diferents continguts.
Jo el que he fet es adaptar els fulls de càlcul a la meva situació. Tinc informatitzat el treball de proves d'avaluació objectives com la força a segon d'eso. El recomano es força interessant
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat Envia un correu Visita la pàgina web de l'autor/a
Mostra missatges anteriors:   
Índex del Fòrum de la XTEC -> Educació física Totes les hores són GMT + 1 hora
Pàgina 1 de 1

Canvia a:  
No pots publicar temes nous en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum