Índex del Fòrum de la XTEC
Condicions d'ús || Comentaris || XTEC || edu365
FAQFAQ  CercaCerca
Configuració correu XTEC.02 a Smartphone amb Android

Índex del Fòrum de la XTEC -> Suport tècnic
Tema anterior :: Tema següent  
Autor/a Missatge
jmoren48

Registrat: 23 Jul. 2010
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dl. Jul. 30, 2012 1:01 pm    Assumpte: Configuració correu XTEC.02 a Smartphone amb Android

Hola!

Estic configurant el compte de correu gmail/XTEC dins d'un smartphone, seguint els dades dels paràmetres publicats a http://www.xtec.cat/web/at_usuari/guies/internet/correu/servidorsc

Sorprenentment, la connexió s'estableix, però els correus rebuts són tots fins juliol de 2010, que va ser quan es van fer els canvis al nou correu de gmail.

Em podríeu dir quines són les dades correctes per a configurar la connexió amb el nou compte de servidor operatiu des de llavors? Amb els paràmetres publicats, com us dic, és impossible de descarregar correus actuals ni posteriors a juliol de 2010.

Moltes gràcies!
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat
mgrau226

Registrat: 27 Set. 2005
Missatges: 86
Ubicació: Esparreguera (Barcelona)

MissatgePublicat: Dt. Jul. 31, 2012 3:38 pm    Assumpte:

Hola,
jo només vaig haver de posar el meu correu electrònic ususari@xtec.cat i la contrasenya i ja va funcionar (a afegeix un compte nou de gmail), no van descarregar-se correus antics ni res. Potser el que t'ha passat és perquè has intentat fer-ho des d'un altre lector de correu que no era gmail.

Salut!
Mònica
Torna a dalt
Perfil de l'usuari/ària Envia un missatge privat Visita la pàgina web de l'autor/a
Mostra missatges anteriors:   
Índex del Fòrum de la XTEC -> Suport tècnic Totes les hores són GMT + 1 hora
Pàgina 1 de 1

Canvia a:  
No pots publicar temes nous en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum