| Tema anterior :: Tema següent |
| Autor/a |
Missatge |
cfern26
Registrat: 08 Juny 2012 Missatges: 1
|
Publicat: Dv. Juny 08, 2012 8:51 am Assumpte: 38 Llengua instrumental 2n torn. Wimbledon 2012 |
|
|
Hola hola,
Algú per al curs de Wimbledon 38 Llengua instrumental 2n torn. Wimbledon del 29 de juliol fins el 18 d'agost de 2012?
deixo el meu correu per si de cas: cfern26@xtec.cat
 |
|
| Torna a dalt |
|
 |
msanc599
Registrat: 08 Juny 2012 Missatges: 4
|
Publicat: Dv. Juny 08, 2012 3:03 pm Assumpte: |
|
|
| hola jo vaig a wimbledon les mateixes dates però de secundària, suposo que serà el mateix no??? |
|
| Torna a dalt |
|
 |
regio
Registrat: 08 Juny 2012 Missatges: 5
|
Publicat: Dv. Juny 08, 2012 8:16 pm Assumpte: Wimbledon |
|
|
HOla NOis!
Jo també vaig amb vosaltres! Em diuen Raül Egío i el meu correu és egio_16@hotmail.com |
|
| Torna a dalt |
|
 |
msanc599
Registrat: 08 Juny 2012 Missatges: 4
|
Publicat: Dl. Juny 11, 2012 5:07 pm Assumpte: |
|
|
hola raul t'haig enviat un correu però em surt error, es correcte el que hi ha escrit??
sóc l'antònia sanchez i vaig al mateix curs |
|
| Torna a dalt |
|
 |
regio
|
Publicat: Dt. Juny 12, 2012 3:54 pm Assumpte: |
|
|
| msanc599 escrigué: | hola raul t'haig enviat un correu però em surt error, es correcte el que hi ha escrit??
sóc l'antònia sanchez i vaig al mateix curs |
Hola Antonia, el meu correu és egio_16@hotmail.com. Entre egio i 16 hi ha una barra baixa.
Estem en contacte! |
|
| Torna a dalt |
|
 |
jgarc447
Registrat: 09 Juny 2012 Missatges: 6
|
Publicat: Dt. Jul. 03, 2012 11:24 pm Assumpte: |
|
|
Hola,
El meu nom és Javier García, i el meu correu electrònic és jgarc447@tec.cat.
Tots farem el mateix curs a Wimbledon? Perfecte! Jo ja m'estava enredant amb els codis dels cursos.
Ja ho teniu tot preparat? Jo vaig trencant el gel practicant de cara al mirall, perquè si no pot ser dur el primer dia, jeje.
Ànims, que ja no queda res.
Estem en contacte! |
|
| Torna a dalt |
|
 |
regio
|
Publicat: Dt. Jul. 24, 2012 12:42 pm Assumpte: Ja queda poc! |
|
|
Hola nois i noies!
Ja estem a punt de marxar, qui estiga practicant fa bé! Tindrem el jaleo dels Jocs Olimpics però, jo no se vosaltres, jo vaig triar Wimbledon per això, per poder estar allí i poder gaudir dels Jocs alhora que apredre algo d'anglès. Vaig comprar un parell d'entrades per anar a vore el fútbol a Manchester (Old Trafford). És l'Espanya-Marroc de l'1 d'agost. No es que m'apassione molt el fútbol però era l'únic event que quedaven entrades de les barates (20 libras) i era una excusa per anar a Manchester. Si algú s'anima a vindre que m'ho diga!
Ens vegem dilluns! |
|
| Torna a dalt |
|
 |
jgarc447
|
Publicat: Dj. Jul. 26, 2012 11:35 am Assumpte: 109. Wimbledon |
|
|
Ei,
Com van els preparatius? Jo estic mirant de posar-me en contacte amb la família i no ho he aconseguit amb el telèfon que m'han passat.
Sabeu quins passos s'han de seguir per marcar un número fixe d'Anglaterra des d'aquí? Vull dir, a més de marcar el prefix (+44).
Gràcies!
Bon viatge!
Fins dilluns! |
|
| Torna a dalt |
|
 |
regio
|
Publicat: Dv. Jul. 27, 2012 12:08 am Assumpte: Trucar a la família |
|
|
| A mi tb em va costar contactar, vaig haver de trucar de matí i a la fi me'l van agafar. HAs de posar el +44 i després el número que et va passar l'escola. Al número que em van donar li sobrava el 0 de davant i ja està, no vaig tindre problemes per trucar. |
|
| Torna a dalt |
|
 |
jgarc447
|
Publicat: Dv. Jul. 27, 2012 12:43 pm Assumpte: Re: Trucar a la família |
|
|
| regio escrigué: | | A mi tb em va costar contactar, vaig haver de trucar de matí i a la fi me'l van agafar. HAs de posar el +44 i després el número que et va passar l'escola. Al número que em van donar li sobrava el 0 de davant i ja està, no vaig tindre problemes per trucar. |
M'ha passat el mateix que a tu. Sobrava el 0 del començament. Tot solucionat.
Gràcies! |
|
| Torna a dalt |
|
 |
|